Translate

joi, 15 noiembrie 2012

Biblioteca turistica

V-am mai zis ca sunt norocoasa si concursiera :D
Am participat la un concurs organizat in colaborare de Travel Girls si ViaRomania in care am castigat prin tragere la sorti un set de ghiduri National Geografic.



Pe langa acesta se mai adauga si un ghid al zonei Scandinave castigat de la Diverta, tot concurs pe Facebook.




Si acum deja vine partea cu reconfigurarea bibliotecii, dupa ce am mai castigat si de la Ghiduri Turistice dupa cum urmeaza:
- premiul in urma voturilor publicului: 3 ghiduri National Geografic Traveller
- premiul juriului - 14 ghiduri National Geografic Muzeele lumii.
Nu stiu cum se vad in poza, dar va zic eu ca adunate se face ditamai greutatea, mai exact 7 kg, cantarite de cum am intrat in casa (si dupa urcat 4 etaje cu greaua comoara :D )

Si uite cum se tot mareste biblioteca turistica si lista de locatii in care doresc sa ajung :D

4 comentarii:

  1. Sa le stapanesti sanatoasa si sa ajungi in toate aceste locuri minunate ca sa te folosesti de ele!Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos...asts-mi doresc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Care este prima destinatie aleasa din aceste carti?

    RăspundețiȘtergere
  4. In plan pentru acest an deocamdata sunt Budapesta si Crimeea...zona Scandinava este si ea pe wish list, dar mai spre bucket list deocamdata :D
    In rest, sunt deschisa suprizelor spontane :D

    RăspundețiȘtergere