Am vazut ca se cauta noile restrictii pentru podul de Agigea pentru 2014, asa ca vin cu noutati pe masura ce le aflu si eu.
Update 10.09.2014 - s-a revenit la zile cu pod inchis, ca si inainte de vara:
PROGRAM ZI : 09.00 - 13.00 - MARTI - JOI - SAMBATA
(sursa: Radio Constanta)
Update 11.06.2014 - cu restrictie de viteza 50 km/ora se vor deschide toate cele 4 benzi pe sezonul de vara (14 iunie - 15 septembrie); sursa: Adevarul de Constanta
Update 02.04.2014 - s-au suplimentat orele de pod inchis pe timp de noapte si acum avem asa:
Valabilitatea noului program este 27.06.2014, deci deja se depaseste termenul Ordinului care era de 13.06.2014. Sa vedem mai departe ce se mai schimba.
Rute ocolitoare:
1. Pentru relaţia Bucureşti – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur, traseul de ocolire va fi: A2 (Bucureşti – Constanţa – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN 38 (Topraisar - Agigea) – DN 39 (Agigea - Mangalia);
2. Pentru relaţia Hârşova (DN 2A) – Tulcea (DN 22) – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur, traseul de ocolire va fi: A4 (Nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A2 (Nod rutier A4 cu A2 – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN 38 (Topraisar - Agigea) – DN 39 (Agigea - Mangalia)
sursa: CNADNR - comunicat de presa din 01.04.2014
Update 15.03.2014 - am aflat ca in orele de pod inchis exista optiunea traversarii cu bacul la pretul de 25 de lei. Dar nu stiu programul exact, posibil sa fie in functie de numarul de masini.
Update 20.01.2014 - sursa : mediafax :
Update 10.09.2014 - s-a revenit la zile cu pod inchis, ca si inainte de vara:
PROGRAM ZI : 09.00 - 13.00 - MARTI - JOI - SAMBATA
PROGRAM NOAPTE: 23.00 - 03.00 - LUNI/MARTI
(sursa: Radio Constanta)
Update 11.06.2014 - cu restrictie de viteza 50 km/ora se vor deschide toate cele 4 benzi pe sezonul de vara (14 iunie - 15 septembrie); sursa: Adevarul de Constanta
Update 02.04.2014 - s-au suplimentat orele de pod inchis pe timp de noapte si acum avem asa:
PROGRAM ZI : 09.00 - 13.00
MARTI - JOI - SAMBATA
PROGRAM NOAPTE: 23.00 - 04.00
LUNI/MARTI & MARTI/MIERCURI & MIERCURI/JOI & JOI/VINERI
Valabilitatea noului program este 27.06.2014, deci deja se depaseste termenul Ordinului care era de 13.06.2014. Sa vedem mai departe ce se mai schimba.
Rute ocolitoare:
1. Pentru relaţia Bucureşti – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur, traseul de ocolire va fi: A2 (Bucureşti – Constanţa – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN 38 (Topraisar - Agigea) – DN 39 (Agigea - Mangalia);
2. Pentru relaţia Hârşova (DN 2A) – Tulcea (DN 22) – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur, traseul de ocolire va fi: A4 (Nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A2 (Nod rutier A4 cu A2 – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN 38 (Topraisar - Agigea) – DN 39 (Agigea - Mangalia)
sursa: CNADNR - comunicat de presa din 01.04.2014
Update 15.03.2014 - am aflat ca in orele de pod inchis exista optiunea traversarii cu bacul la pretul de 25 de lei. Dar nu stiu programul exact, posibil sa fie in functie de numarul de masini.
Update 20.01.2014 - sursa : mediafax :
"Circulaţia va fi din nou restricţionată pe podul de la Agigea, începând
cu 23 ianuarie, traficul urmând să fie închis timp de trei zile pe
săptămână, câte patru ore.
Perioada va fi din 23 ianuarie până la începutul sezonului estival,
respectiv 15 iunie. Vor fi restricţii care se vor desfăşura marţea, joia
şi sâmbăta în intervalul orar 9.00-13.00 şi în fiecare luni noapte spre
marţi, începând de la ora 23.00 până la 4.00 dimineaţa, pentru
efectuarea unor calibrări topografice ale podului."
Am mai gasit ca proiectul are ca data de finalizare 13.06.2014, asa deduc din Ordinul 482 (sursa: monitorul juridic). Care doar reglementeaza niste restrictii de tonaj si viteza.
Am mai gasit ca proiectul are ca data de finalizare 13.06.2014, asa deduc din Ordinul 482 (sursa: monitorul juridic). Care doar reglementeaza niste restrictii de tonaj si viteza.
ORDIN nr. 482 din 23 decembrie 2013 pentru modificarea art. 1 din
Ordinul ministrului delegat pentru proiecte de infrastructura de interes
national si investitii straine nr. 428/2013 privind introducerea unor
restrictii de circulatie pe podul Agigea peste Canalul Dunare-Marea
Neagra pe DN 39, km 8+988, judetul Constanta
EMITENT: GUVERNUL - DEPARTAMENTUL PENTRU PROIECTE DE INFRASTRUCTURA SI INVESTITII STRAINE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 836 din 24 decembrie 2013
În
conformitate cu prevederile art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului
nr. 7/2013 privind organizarea şi funcţionarea Departamentului pentru
proiecte de infrastructură şi investiţii străine, cu modificările şi
completările ulterioare,
în temeiul art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 5 alin. (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură de interes naţional şi investiţii străine emite următorul ordin:
ART. I
Articolul 1 din Ordinul ministrului delegat pentru proiecte de infrastructură interes naţional şi investiţii străine nr. 428/2013 privind introducerea unor restricţii de circulaţie pe podul Agigea peste Canalul Dunăre-Marea Neagră pe DN 39, km 9+988, judeţul Constanţa, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 624 din 8 octombrie 2013, se modifică şi va avea următorul cuprins:
"Art. 1. - Se aprobă introducerea restricţiilor de circulaţie pentru podul Agigea peste Canalul Dunăre-Marea Neagră pe DN 39, km 8+988, judeţul Constanţa, în perioada cuprinsă între 24 decembrie 2013 şi 13 iunie 2014, după cum urmează:
a) restricţie de tonaj pentru autovehicule cu masa totală maximă autorizată peste 5 tone, cu excepţia mijloacelor de transport public de persoane, în perioada 24 decembrie 2013-21 ianuarie 2014;
în temeiul art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 5 alin. (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură de interes naţional şi investiţii străine emite următorul ordin:
ART. I
Articolul 1 din Ordinul ministrului delegat pentru proiecte de infrastructură interes naţional şi investiţii străine nr. 428/2013 privind introducerea unor restricţii de circulaţie pe podul Agigea peste Canalul Dunăre-Marea Neagră pe DN 39, km 9+988, judeţul Constanţa, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 624 din 8 octombrie 2013, se modifică şi va avea următorul cuprins:
"Art. 1. - Se aprobă introducerea restricţiilor de circulaţie pentru podul Agigea peste Canalul Dunăre-Marea Neagră pe DN 39, km 8+988, judeţul Constanţa, în perioada cuprinsă între 24 decembrie 2013 şi 13 iunie 2014, după cum urmează:
a) restricţie de tonaj pentru autovehicule cu masa totală maximă autorizată peste 5 tone, cu excepţia mijloacelor de transport public de persoane, în perioada 24 decembrie 2013-21 ianuarie 2014;
b)
restricţie de tonaj pentru autovehicule cu masa totală maximă
autorizată peste 5 tone, inclusiv a mijloacelor de transport public de
persoane, în perioada 22 ianuarie 2014-13 iunie 2014;
c) restricţionarea vitezei de circulaţie la 50 km/h;
d) instituirea restricţiilor de circulaţie pe pod în conformitate cu tehnologia de execuţie, în perioada lucrărilor;"
ART. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data de 24 decembrie 2013.
c) restricţionarea vitezei de circulaţie la 50 km/h;
d) instituirea restricţiilor de circulaţie pe pod în conformitate cu tehnologia de execuţie, în perioada lucrărilor;"
ART. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data de 24 decembrie 2013.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu