Translate

duminică, 25 mai 2014

SCF Black Sea Tall Ships Regatta Constanta 2014 - ziua 1

Stiti vorba aia "trimiti caine surd la vanatoare"? Aia-s eu si bine nu ma mai fac :) Am reusit sa incep dimineata de sambata cu telefonul mobil direct descarcat, fiindca nu am dormit peste noapte acasa si l-am chelit de orice urma de energie.
Iar la camera foto aveam un singur acumulator la mine asa ca am fost destul de zgarcita in fotografii, in ideea de a-i conserva energia cat mai mult. Asta mi-a reusit, in conditiile in care am inceput sa fotografiez pe la 11 dimineata inainte de festivitatea oficiala de deschidere si m-a dus pana pe la 5 dupa masa.

Dar dimineata zilei de sambata a inceput cand le-am oferit un Constanta Free Tour lui Cristi Florea si Cristian China Birta - pana de curand Chinezu.eu, doi dintre blogerii Blogal Initiative care venisera special pentru Regatta si pentru care scrisesem inainte de acest eveniment. Alaturi de ei a fost si Dana de la Dana's Boots, pe care o cunoscusem anul trecut la Vama Veche si pe care v-am recomandat-o pentru un Free tour in Romania. Va voi comunica parerile lor despre orasul nostru cand le vor asterne pe online.

Iar seara de vineri am incheiat-o tot cu  un Constanta Free Tour alaturi de Florin de la Drum Liber. Si mai ramane sa-i arat orasul cat mai mult si Ioanei Budeanu venita si ea cu ocazia regattei.

Unde mai pui ca la Regatta m-am intalnit si cu Anda de la Hai La Bord careia i-am zis in toamna de ce iubesc eu Romania si care venise acum din Bucuresti in zona si a facut o oprire special pentru regatta. Si daca tot suntem la partea de intalniri: o parte din veliere le-am vizitat alaturi de Stefania de la Vacante in Doi.

Maine se anunta o intalnire extraordinara la blogmeet-ul constantean organizat de Joie Negru, cu care trebuie sa ma dau la pace pentru ca am reusit sa-l ignor cu desavarsire astazi :) Presimt maine multe poze selfie ;) Mai ales ca azi am uitat sa fac cu Anda, dar sper sa ne mai revedem in curand. Asa a fost la blogmeet.

Cum a fost la Regatta? Extraordinar, zic eu. Si eu sunt totusi de la mare si tot am fost impresionata sa vad toate acele veliere la un loc. Uimitoare dimensiuni, frumoase detalii, lume multa, incantata sa aceasta oprtunitate.

Probabil ca nu stiati ca acest eveniment a avut loc la noi datorita unor discutii initiate de sponsorul principal - Hotel Vega - acum 4 ani. Asa de bine sunt pregatite aceste evenimente si asa de in avans, ca o olimpiada. Ceea ce inseamna ca de acum incolo pentru alti 4 ani avem o veste proasta ca nu va mai fi un astfel de eveniment la Constanta. Sa speram ca va fi peste 5 ;)

Ma astept ca maine sa fie chiar si mai aglomerat decat azi fiindca se afla din gura in gura tot mai mult (eu nu mai stiu cate persoane m-au sunat sau mi-au trimis mesaje sa le dau informatii despre vizita la acest eveniment si ma bucur ca le-am putut fi fi de folos), fiindca online-ul a avut efect urias la aceste eveniment si la ora 7 curgeau rauri de oameni, desi la ora 8 seara se inchideau velierele spre vizita. Desi unele deja se inchisesera pentru vizita.
Am apucat sa vizitez si eu o parte din veliere, mai am sa ma urc pe Mircea, pe Sedov - cel mai mare velier si pe cel mai recent velier - Running on Waves. Aici erau cele mai mari cozi, sper sa am noroc maine, daca nu luni.

Am apreciat foarte mult nava bulgara Kaliakra datorita ideii geniale de marketing pe care au avut-o: au adus echipa de mici marinari si cand spun mici ma refer la 11-12 ani, copii plini de energie si voie buna care vindeau magneti realizati de ei, fiecare velier era desenat in grafica - creion, iar fondurile se adunau tot pentru ei ca sa-si poata indeplini pasiunea. Nu aveau magnet si pentru Mircea din pacate. Si mai erau cateva nave fara magneti.
Plus ca vindeau un album de desene tot asa facute de ei cu fiecare nava de la Regatta si pe care puteai colecta stampile de la fiecare nava. Nadeja nu are stampila, apropo. Recunosc ca am contribuit destul de bine la fondul lor :)


Separat exista stand de suveniruri organizat de Hotel Vega unde gasiti magnet si cu Mircea, plus multe alte amintiri pentru toate buzunarele. Si au si ei un poster foarte frumos cu toate navele pentru colectare de stampile de la fiecare. Am facut si acolo niste opriri ;)

Am mai retinut si nava engleza Johanna Lucretia datorita personalului; cu ei chiar mi-am dorit si o fotografie :)
Am inteles de la Cristi Florea ca si nava pakistaneza care nu a mai ajuns la noi avea un echipaj memorabil. Poate peste 5 ani :)
Va las cu un album pe care il voi actualiza la finalul fiecarei zi. Si sper sa revin si cu cate un mic text la finalul fiecarei zi.
De incheiere va las cu  jurnal de bord pentru fiecare zi:
- ziua 2
- ziua 3
- parada costiera

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu