Translate

marți, 31 martie 2015

Va invit sambata la Muzeul de Arta Populara

Am prins aripi. Daca am vazut interesul manifestat la Muzeul de Istorie si Arheologie am zis ca ar fi bine sa mentin acest interes si sa mai invit lumea si la alte muzee.
Asa ca am fost si am vorbit deja si la Muzeul de Arta Populara. Doamnele sunt mai mult decat incantate sa ne primeasca, sa ne ghideze si sa ne descifreze tainele artei populare dobrogene si nu numai.

Pe langa expozitia permanenta a muzeului in aceasta perioada exista si o expozitie temporara dedicata sarbatorii Pastelui. Eu voi fi pregatita cu multe intrebari si curiozitati :)
De asemenea, e de tinut minte ca Muzeul de Arta Populara este deschis 7 zile din 7 si daca sunteti grup de minim 5 persoane puteti solicita ghidaj (fara alte costuri).


Detalii:
loc: Muzeul de Arta Populara - Str. Tomis nr.32
ora: 13.30
pret bilet: 5 lei adulti, 2.5 lei copii/elevi
taxa foto: 25 de lei

Inainte de intalnirea noastra, daca doriti puteti trece pe la Agora Tea & Coffee care va avea de la ora 12 o expozitie de Icoane "Sambata lui Lazar" urmata de atelier de incondeiat oua. 

Iar dupa eveniment puteti ramane la Muzeu fiindca urmeaza un recital de pian Octavian Renea, profesor la Munchen. Recitalul este un concert cu scop caritabil organizat de cei de la Daruieste Aripi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu