Translate

duminică, 21 octombrie 2012

Namaste India pe fuga

In week-endul 12-14 octombrie a avut loc in Bucuresti la Muzeul Satului Dimitrie Gusti festivalul de cultura indiana Namaste India, care a inclus ateliere practice, spectacole, lansari de carti, targ cu vanzare produse alimentare, vestimentare, bijuterii, carti si multe altele.
Din motive personale am ajuns in acele zile la Bucuresti asa ca printre picaturi si negocieri cu ceilalti am tras o fuga sa respir si eu un pic de aer indian si am ales din program orele de dans clasic si Bollywood.
 Lume multa, care nu s-a lasat gonita de stropii care tot amenintau sa vina de sus.
Mi-a placut si ne-a placut, junioara de 4 ani care a fost cu noi a fost fascinata de dansuri si probabil de culori, asa ca ne-am lasat cu greu plecati de acolo. Poate voi prinde altadata astfel de evenimente in intregime.

Despre ei puteti citi aici Namaste India pe Facebook si aici site Namaste India.

Iar eu am facut un mic album din vizita mea aici - album FB si cu o mica selectie de poze mai jos.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu