Translate

miercuri, 24 octombrie 2012

Trichallenge Mamaia

La o luna distanta vin si eu cu acest articol. Am aflat de el de pe Facebook si am decis sa fiu acolo. Ii puteti urmari si voi cu evenimentele viitoare de aici: site oficial si pagina Facebook
Din varii motive evenimentul a fost amanat pentru 22 septembrie si din nefericire vremea nu a fost de partea participantilor ceea ce a dus la anularea probei de inot, deoarece lacul nu era tocmai in "cea mai buna forma". Astfel incat triatlonul a  devenit putin biatlon, proba de inot fiind inlocuita cu o proba scurta de alergare care a fost optionala.
Chiar si asa, am apreciat participarea masiva la eveniment (media de varsta fiind foarte larga) si determinarea tututror participantilor. Ii admir si ii felicit. Si ii aplaud si pe sustinatorii de pe margine, fiindca a fost friiig, ploaie marunta, vant ..... si friiig. :D (iar eu eram echipata pana la manusi si caciula si tot nu a fost suficient)
Din pacate, la mine a intervenit un telefon astfel incat am apucat sosirea primilor participanti de la prima proba si am prins doar startul de la proba olimpica ( aici puteti vedea rezultatele )
Albumul meu foto il puteti vizualiza pe pagina mea FB si o foarte mica selectie mai jos.

asta era lacul in dmineata competitiei


unghiurile bune cer sacrifii :D

si-un colt de manusa :D


inca nu se terminase prima proba si se pregatea startul probei olimpice

a inceput proba olimpica

v-am zis ca media de varsta a fost variata




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu