Translate

sâmbătă, 1 martie 2014

Sa incepem primavara cu un zambet

E din scurt anuntul fiindca si eu am aflat cu putin timp in urma de el, dar intentionez sa le fac o vizita. Eu voi ajunge undeva dupa 13.30.
Am mai vazut astfel de initiative facute la Bucuresti si mi se par foarte frumoase. Oamenii sunt frumosi cand zambesc si ce ocazie mai frumoasa decat sa le imortalizezi zambetele in prag de primavara.
Evenimentul se numeste Smiles of Constanta at Barissimo, deci ati aflat locatia, iar orele intre care va vor imortaliza zambetele sunt 13-16.
Deci cine mai da o fuga? Sau macar sa dati de veste mai departe ;)

Si cam asa am zambit eu sambata :) #ConstantaZambeste


2 comentarii:

  1. Multumim frumos pentru prezenta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim si noi de evenment :) promit sa adun un numar mai mare de zambete datile viitoare :)

      Ștergere