Translate

luni, 18 mai 2015

Zig-Zag Pub = Zig-Zag servire - ASA NU

Pe scurt, aveti si alte optiuni, aici o faceti pe riscul vostru. Si cand spun risc, o spun la propriu.

Desi spuneam (si incercam sa imi promit mie) dupa ce am postat despre Manarola din portul comercial & turistic Tomis ca voi incerca sa nu mai postez recenzii negative, fiindca nu imi place starea pe care o am de la texte negative si fiindca nu astea vreau eu sa promovez, iata ca nu ma pot tine de cuvant prea mult timp. Si nici nu vreau, sincera sa fiu, sa las sa treaca netaxate anumite atitudini. Daca pot sfatui oamenii in luarea unei decizii, nu voi ezita sa o fac. Ca macar sa poata face alegerea in cunostinta de cauza.

Va las ma jos si postarea de pe Facebook din martie 2015 despre Manarola. Nu contest ca este un local bun, dar eu personal nu voi mai comanda acolo paella, fiindca nu vreau sa platesc 80 de lei pentru o tava mare de orez cu cateva scoici ratacite. In schimb, daca nu ma trezesc data afara dupa cum a promis seful de local, voi comanda cu aceeasi placere limonada de castravete si lapte de pasare.

Sa revenim la subiectul postarii - Zig-Zag Pub din Piata Ovidiu. 
Stiam deja ca au probleme in organizare si servire de la Joie Negru si Ddumi. Dar am zis ca na, la aglomeratie, se mai intampla. Hai sa nu pun eticheta unui local dupa o singura experienta.
Moment greu pentru localurile din piata datorita evenimentului Noaptea Muzeelor. Trecand peste faptul ca era sambata seara si lumea deja a capatat placerea de a veni spre piata sau spre port pentru o plimbare si pentru a servi ceva, de data asta  lumea iesita a fost considerabil mai mare datorita muzeelor. Astfel incat peste tot era plin.
Dupa ce am patinat cu 2 tururi de Free Tour Constanta m-am asezat la masa cu un grup de prieteni. Si a inceput "distractia" si povestile horror din partea lor.

A inceput cu un pui de accident in care ospatara le-a spart 4 pahare deasupra capului. Din fericire, cioburile nu le-au atins fetele clientilor ci doar au zgariat-o pe una din fete pe picior. Replica ospatarei:"am alunecat pe suportul umbrelei". Imi pare rau, dar asta nu echivaleaza cu "imi cer scuze, am alunecat".
Se putea intampla mai rau! Recomand pahare de plastic si practica mai multa la fatucile cu nume de ospatar.
A fost al doilea semn si inca eram zen, iar aglomeratie, or fi fost obosite fetele si se poate intampla. Dar scuzele trebuie sa le ai aproape intotdeauna la inceput de propozitie in acest domeniu.

Si a continuat. O alta fata de la masa, nu cea accidentata, dorea sa manance. Iar ospatara i-a transmis :"Aaaa, stiti, bucataria este extrem de aglomerata si dureaza foarte mult comenzile, plus ca sunt dati un pic peste cap fiindca unii clienti au plecat suparati dupa 45 de minute ca nu le venise mancarea. Dar va anunt cand se mai linisteste". Ceilalti i-au zis sa comande si sa astepte fiindca oricum aveau de gand sa stea cam o ora pe acolo. Dupa vreo o ora o cheama iar pe ospatara si replica primita mie personal mi-ar fi ridicat foarte sus nivelul nervilor: "Aaaa, nuuu, suntem si mai aglomerati decat acum o ora". Adica altii au apucat/meritat sa isi dea totusi comanda? Asta e ceva de genul "ia pleaca si vino mataluta sa mananci cu alta ocazie, sau mai bine in alta parte".
Nu vreti sa ma prindeti pe mine flamanda, dornica sa dau comanda intr-un local unde se serveste mancare si sa primesc un astfel de raspuns. Reclama de la Snickers e mica minciuna pe langa monstrul care se trezeste in mine in astfel de  momente. Din fericire pentru ei, eu eram foarte zen in seara de sambata fiindca ma plimbasem prin oras si avusesem parte de o cina excelenta la Ana si Ion. Cu mancare servita rapid (si vorbim de o mancare care nu se serveste ca berea la dozator, adica in 5 minute), cu ospatare care nu se impiedica de suportul umbrelor si mai si pun vinul in mod corect fiecarui client in parte, fara sa le sparga pahare in cap.

Din acel moment ospatara probabil si-a dat seama ca si-a dat foc la valiza cu aceasta masa astfel incat a trimis o colega sa se ocupe de masa. Recte sa aduca nota de plata la final. Fiindca eu am ajuns imediat dupa aceste discutii si am stat mai bine de o ora cu ei la masa si nu a mai venit nimeni. Nici ca sa schimbe scrumiera, desi eram 6 la masa si 5 fumatori. Nici ca sa mi se aduca un meniu, nici ca sa mi se ia comanda.

REPET! O ORA! Promit ca data viitoare vin cu bautura si mancare la pachet si mi le scot pe masa, sa vad daca brusc se sesizeaza si devin mai prompti.

Si le mai las managerilor de la Zig-Zag si alte sugestii venite prin mesagerie privata:

"apreciem designul bailor, insa vanele alea puse in loc de robineti la chiuvete ar trebui sa fie si functionale ...eu chiar vreau sa ma spal pe maini cand ies de la toaleta"

"toaletele nu sunt marcate F si B ....doar ca una dintre ele pe langa buda are si pisoar ...n-am intrat in ea, am asteptat (prin eliminare) sa intru in cealalta...de unde ...ghici ce ...a iesit un tip ...practic intrase la femei :)))"

Pentru mine asta se cheama selectie naturala fiindca acum imi vine mai usor sa fac recomandari celor care mi le solicita.

Un comentariu:

  1. Ce să mai... Un alt local ce este și nu va mai fi în Constanța.

    RăspundețiȘtergere