Translate

marți, 20 ianuarie 2015

TEDx Constanta 2014 la final - discursuri

La final de noimebrie 2014 am avut primul meu discurs. Si a fost MARE. Si greu :)
V-am povestit atunci imediat impresiile mele din postura de speaker si apoi am revenit cu un capitol secundar cu impresiile de ascultator.
Iata ca au inceput sa apara si filmuletele oficiale si vi le postez aici pe masura ce apar si ele.

Cu voia dvs, voi incepe fix cu mine :) Apreciez orice impresie, stiu ca am fost departe de a fi un bun speaker si mai am de lucrat la vorbire, la limbajul non-verbal, la respiratie, la calm :) Ca si la Free Tour Constanta, voi deveni mai buna prin exercitiu.


Au mai fost publicate:

Beatrice Popa


Madalina Petrencu

Andrei Paunescu

Diana Giubernea

Catalin Ionescu

Alice Nastase Buciuta
 

Spor la vizionat si la idei marete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu