Translate

joi, 19 februarie 2015

Impresii calde de la #SMSBucuresti

Acesta este si hashtagul de Facebook  ( #smsbucuresti ) prin care puteti vedea tot ce s-a postat in timpul evenimentului si probabil si unele ecouri de dupa.
Motivele si programul pe care le mentionasem eu in primul articol au fost doar teaser pentru ce a urmat. Plus ca am facut echipa si am avut coltul constantean alaturi de Adrian de la Constanta City Guide, Joie Negru, Zetu - Urban Constanta si Emilian Alexandru, pe care l-am cunoscut la evenimentul TEDx Constanta - ep.1- vorbitor si ep. 2 - spectator (discursurile se vor reincarca in curand).

Am aflat multe detalii, am retinut multe informatii care cu siguranta imi vor fi utile pe viitor. Din fericire, mi le-am notat ca notite pe telefon pentru ca am realizat ca voi pierde/uita chiar si din ideile principale daca nu le pastrez undeva.
De pe RevistaBiz.ro puteti afla Top Bloggeri pe 2014 si Top Agentii care au colaborat cu bloggeri in 2014. Tot la ei deja gasiti scurte idei din doua din discursurile de la eveniment: Mugur Patrascu - Continut de calitate si Vlad Ioan Tausance - Campania online a lui Klaus Iohannis.
Ce am retinut si apreciat eu din ideile prezentate:
Mugur Patrascu: 
- trebuie sa ne gandim la un ecosistem, un social media manager care gestiona o comunitate, blog, retele de socializare
- continutul trebuie sa fie bun si sa poata fi refolosit in timp
- decat sa postezi ceva doar ca sa postezi mai bine dai share unui continut de calitate din alta parte

Vlad Ioan Tausance:
- a povestit foarte tehnic dar pe intelesul tuturor mici detalii din campania de imagine a actualului presedinte (culori alese, texte, fonturi, etc)
- daca ceva merge, nu-l strica
- daca o idee nu merge, nu te atasa, las-o si mergi mai departe
- obiective, nu preoceduri
- competente, nu ierarhii
- microleaderii sunt mai importanti decat macroleaderii
- foloseste-te de feedback si multumeste pentru el

Alex Negrea:
- nu exista continut evergreen, se lucreaza pe campanii punctuale si nu se mai poate refolosi continutul
- nu exista bloguri de companie / branduri
- propunere: selfie spot - ar merge extraordinar in multe contexte: hoteluri, cluburi, ne vin usor in minte fiindca toti ne facem check in cand ajungem undeva si toti punem o poza cu receptia , cu barul cu o bautura sau un peisaj

Manafu:
- dark social media - exista si un social media exterior Facebook si care incepe sa prinda contur tot mai mult (Twitter, Instagram, WhatsApp, Viber, WeChat, Kik, AirDrop, etc)
- daca 2014 a fost anul Facebook, el preconizeaza ca 2015 va fi anul WhatsApp, iar 2016 anul Tinder

Chinezu - Cristian China Birta - blogger nr 1 pentru al doilea an consecutiv:
- a avut o prezentare foarte buna, cu un decalog si cu multe sfaturi. O parte din ele le mai retinusem si cand l-am cunoscut in primavara la Regata Black Sea Tall Ships. In linkul cu numele lui veti gasi si prezentarea integrala.






Ah, si sa nu uit: am mai apreciat foarte mult restaurantul de la etajul 1 - Avalon parca se numea (cu o trecere foarte interesanta spre restaurantul oriental printr-un iaz cu apa si bambus si un mic podet de lemn) unde am servit un vin extraordinar de bun si voi incerca sa ii contactez ca sa aflu ce vin am baut. Plus ca trebuie sa le multumesc fiindca nu stiu de ce dar a fost din partea casei vinul. Fetisoara mea draguta le-o fi cazut cu tronc, dar multumesc inca o data :)

Concluzia mea personala: Merita periodic participarea la astfel de evenimente, fiindca te scoate din bula ta micuta si te faci sa privesti imaginea de perspectiva. Se pot observa niste reguli generale, niste trenduri si sunt multe de invatat de la cei care sunt in top 10. E clar ca ce fac, o fac bine si pe termen lung.

Albumul meu are cateva poze si nu foarte clare (am realizat si recunosc ca eu sunt pozar nu fotograf si am nevoie de sfaturi multe si de mai multa rabdare), mai gasiti albumele postate de Dragos Asaftei, Revista Biz  - standul de selfie si conferinta.
Acolo regret ca nu am apucat sa ne facem o poza de grup, dar am facut un selfie cu gasca de constanteni si as fi vrut sa fac si cu amicii pe care i-am revazut in Bucuresti. Sunt optimista ca vom mai avea si alte ocazii.


3 comentarii:

  1. Nici noi n-am apucat sa facem poza de grup la final. Am plecat pe la 16:30 ca sa nu pierdem trenul :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi ma facut preventiv una pe scnea fiindca era coada la standul cu recuzita amuzanta si ne-am dat seama ca s-ar putea sa nu prindem rand.

      Ștergere
  2. Am facut si poze cu accesoriile sociale, dar n-am fost chiar toti :)

    RăspundețiȘtergere