Translate

luni, 29 octombrie 2012

Am dat mana cu pestii la Vama Veche

La jumatatea lunii august am facut pentru prima data scufundare in Marea Neagra la Vama Veche.
Programarea a fost facuta la cei de la Romanian Adventure Diving School si amanata din luna iulie pe motiv de vreme capricioasa.

Puncte cu plus: au fost foarte profesionisti, desi nu eram la prima scufundare nu au sarit peste capitolul de pregatire teoretica , nu se scufundau cu multe persoane astfel incat aveam siguranta ca suntem supravegheati. Eu oricum dadusem ochelarii jos deci m-as fi uitat fix degeaba la indicatoarele atarnate de mine :)))

Puncte cu minus: au intarziat foarte mult  cu incarcarea pozelor inca de la inceputul lunii august. La un moment dat disparuse chiar si pagina Facebook. Si daca pana atunci incarcau pe zile, acum au facut un singur album de 150 de poze din care ne-am chinuit fiecare sa ne recunoastem fetele acoperite de masca de scufundare.
Stiu, inteleg, a fost o sincopa de moment, dar din pacate au trecut 2 luni totusi plus ca nu sunt sigura ca in pozele alea sunt chiar eu (era bine daca aveau setarea de data la poza). Acum imi pare rau ca nu am folosit aparatul foto adus de noi, fiindca nu aveam siguranta ca duce pana la 5 metri adancime si nici ca durata de timp (am aflat ulterior ca avea pana la 30 de minute si cam asta a fost si periaoda de timp petrecuta de noi sub apa). Asta e, i-o veni si lui vremea.

Experienta in sine a fost frumoasa, am avut un scurt moment de ezitare / un fel de claustrofobie cand am bagat prima data capul sub apa dar mi-am revenit repede si apoi m-am bucurat de experienta. Am dat mana cu un crab mititel, am salutat un calcan si mi-am umplut mainile de scoici..as fi plecat cu toate daca as fi putut.

Va las cu pozele facute de o prietena inainte si dupa scufundare si cu pozele in care cred ca suntem noi.
"descaltaea" la iesire





instructajul inainte




off we go :D

la iesire

grea a naibii butelia la intoarcere


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu