Translate

marți, 20 august 2013

Cum NU a fost la Herghelia Mangalia

Pe scurt: programul mentionat anterior nu prea a avut treaba cu realitatea.
Au anuntat intial ora 15.30, au mutat-o spre ora 16. Asta avea logica, fiindca era foarte cald.
Foisorul de la umbra NU era pentru turisti era doar pentru oficialitati.
Scaunele pentru urmarirea spectacolului NU erau pentru turisti erau tot pentru oficialitati. Dupa ce lumea s-a asezat pe scaune la tribuna si intrebasem personalul de paza daca avem voie, oamenii ridicand din umeri ca si ei afla informatia cu taraita, au venit sa ne transmita ca nu avem voie nici acolo, tribuna fiind tot pentru oficialitati. Adica nici macar atata informatie nu s-a putut stabili cu caracter de regula inca de la inceput?

Niste corturi cu ceva obiecte expuse dupa zona de spectacol nu erau libere la vizitare. Nu stiau gardienii de ce, doar ca nu avem voie acolo.

Zice pe Reporterntv ca la ora 17 au inceput cursele. Credeti-ma ca nu era nici urma de curse pe acolo, eu am plecat la ora 17.30 dupa ce toate oficialitatile plecasera sa-si faca parada de sarete si masini. Prin Mangalia, presupun, pentru ca in Neptun am fost eu si acolo a fost liniste. 



Si nu inteleg de ce au simtit nevoia sa amestece evenimentele, aducand si festivalul antic/parada in deschiderea hergheliei, festivalul si paradele avand deja suficienta notorietate de la sine. Mi s-a parut ca s-au amestecat merele cu perele, in lipsa de alte idei originale pentru deschiderea hergheliei, creand o legatura complet artificiala.
Judecand dupa umbrele din fotografiile Reporterntv, evenimentul in sine a fost mai aproape de apus, iar cum soarele apune in jurul orei 20, banuiesc ca s-au tinut cursele undeva in jurul orei 19 - 19.30. Deci mai aveam de asteptat.
Dar am apucat sa vizitez cat am putut pe acolo, am facut cateva fotografii si dupa 3 sticle de apa plata (doar eu) si tarait si musafirii dupa mine, cand nu am mai avut explicatii pentru copil unde sunt calutii si de ce nu incepe spectacolul, am decis ca as putea face altceva mai bun cu timpul meu decat sa stau sa astept.






Ca de obicei, gratuitul asta nu-i pentru oricine, trebuie sa dovedesti ca ti-l doresti cu adevarat, in cazul asta stand in soare si-n picioare. Voi merge frumos cu bilet cand vor relua cursele si atunci sper sa am si loc sa stau jos, ca doar voi plati pentru el.

P.S. de final: in schimb, am dovada ca se poate organiza si un eveniment impecabil,  Festivalul Antic Tomis editia II a fost superb.
Pentru mai multe fotografii aveti aici album Facebook Herghelie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu