Translate

miercuri, 13 august 2014

Cu chef de duca

Momentan orice buget as fi putut avea si planui pentru calatorii a fost deturnat spre repararea masinii gasita busita in parcare. Ghinion, asta e, se mai intampla. 
Dar asta nu ma impiedica sa nu visez cu ochii deschisi la una din aceste iesiri. Si sa va fac si voua pofta :)

Cel mai tare si mai tare mi-as dori pe post de cadou de ziua mea sa ajung in India cu fetele de la Travel Girls - aici detalii : Delhi, Agra, Jaipur, parc national de tigri, parc national sanctuar al pasarilor, Taj Mahal, temple, forturi, palate, spectacol tipic Bolywoodian. Oh boy, oh boy, oh boy. Ce mix de culori si miresme va fi acolo!


Dar nici luna septembrie nu ar fi goala, daca nu as avea alte planuri.

Travel With a Smile va invita sa luati parte la o tura de Romanie Autentica si sa vizitati 8 cetati medievale: Rasnov, Prejmer, Rupea, Saschiz, Sighisoara, Biserica fortificata Hosman si Altana, Poienari. Eu am fost cu ei in Infotur Relaxare si Vitalitate si va garantez ca sunt bine organizati.


Iar fetele de la Viajoa sunt si ele veterane in organizarea de astfel de excursii tematice. Toate excursiile disponibile le gasiti la ele pe site cu detalii si formular de inscriere.
Va las mai jos si evenimentele pe Facebook punctual:
- 28 - 31 august - Excursie Calare la Odai - Valea Oltului - pentru ca: lectii de calarie
- 23 - 28 septembrie - Tabara de aventura pe Valea Cernei - pentru ca: Oravita - Anina
- 08 - 12 octombrie - Roadtrip Nord-vestul Bulgariei - impreuna cu Dianora - pentru ca: Bulgaria. Si atat. Si ei au locuri frumoase care merita vizitate.

De ce vi le recomand? Pentru ca merita!
Nu e publicitate, nu mi-a cerut niciuna din fete sa fac asta.  
Pentru ca fetele fac lucruri frumoase, sic, da, girl power, baby!
Pentru ca la toate aceste excursii mi-ar face placere sa particip si candva usor usor le voi bifa in calatoriile organizate pe viitor de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu