Translate

miercuri, 13 august 2014

Zilele Prieteniei Bergenbier la Constanta cu concurs

Acesta va fi cel mai aglomerat si cel mai plin de evenimente weekend al lunii.
V-am facut o lista intreaga de Evenimente pt luna august pe litoral, fiindca deja am extins incluzand in special programul Teatrului de Vara Jupiter si Degustarea de vinuri din fiecare duminica de la Hotel Melodia.
Pe langa Ziua Marinei (program aici) seara puteti ramane in oras la Zilele Prieteniei Bergenbier. Programul il gasiti aici.
Dar poate vreti totusi niste invitatii VIP pentru 2 persoane. Parca ar merge altfel sa stati intr-un cort special amenajat mai ales ca distractia incepe de la ora 15.
Tot ce trebuie sa faceti este sa intrati la Joie Negru pe articol sau pe postarea Facebook si sa povestiti ce fapta buna ati facut ultima data pentru un prieten.


Ultima pe care cred eu ca am facut-o a fost pentru o prietena care isi exprimase dorinta de a face un curs de conducator ambarcatiuni si am directionat-o astfel incat sa poata beneficia de acest curs in mod gratuit (aici detalii cursuri gratuite in turism). Si probabil am mai facut dar fiindca nu stau sa le contabilizez imi e si ciudat sa le fac publice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu