Translate

joi, 28 august 2014

Vreau la scoala!

Tocilara din mine are pofta de scoala iar, mi-e dor sa invat lucruri noi. De fapt nu cred ca mi-a disparut niciodata pofta asta.
Si am si de unde alege, ba chiar ma simt inghesuita, fiindca le-as vrea pe toate...acum... si nu am cum sa ma impart in toate directiile.
Probabil ca decizia mea finala va fi in functie de locul de desfasurare si de orar.
Optiunile mele ar fi (intr-o oarecare ordine a importantei):
1 - Cursul de pictura pe apa - Tehnica Ebru - despre care v-am povestit detaliat odiseea mea pe Doua Maini Stangi. Cei de la centrul cultural Yunus Emre incearca sa organizeze din toamna o clasa de avansati pentru cei care am fost la curs si anul trecut. Sper din tot sufletul sa reinceapa clasele, mai am de incercat trandafirul si panseluta, asta din ce stiu eu ca nu am facut, dar cu siguranta mai sunt multe de exersat in aceasta tehnica.



2 - Curs de limba chineza - se organizeaza la Universitatea Ovidius. Este o dorinta de bucket list inca din copilarie. Aflasem inca din iarna ca se fac astfel de clase la noi dar atunci erau deja incepute si am preferat sa aman momentul pentru aceasta toamna.
Detalii din Telegraf : "În perioada 15 septembrie - 3 octombrie au loc înscrieri pentru semestrul I din anul universitar 2014 - 2015 la cursurile de limbă și civilizație chineză organizate de Clasa Confucius. Cursurile sunt predate de cadre universitare chineze, urmând structura anului universitar. Clasa Confucius din cadrul UOC are ca principal obiectiv predarea limbii chineze la cele mai înalte standarde, folosind cele mai moderne mijloace, precum şi cunoaşterea istoriei şi culturii chineze. Cei interesați de astfel de cursuri pot afla mai multe informații privind procedura de înscriere accesând site-ul instituției (http://confuciusclassovidius.wordpress.com), la secțiunea „Înscrieri“. Printre acţiunile desfăşurate, cu regularitate, de Clasa Confucius se numără organizarea de cursuri de Caligrafie chineză, susţinerea de prelegeri de istorie şi cultură chineză (arhitectură, spiritualitate - taoism, budism, confucianism, ceremonia ceaiului, arhitectură peisagistică - grădini, simbolistică), organizarea Şcolii de vară în China (cursuri intensive de limbă chineză la universităţi prestigioase), cursuri de Taijiquan (o formă de arte marțiale), expoziţii de artă fotografică, acţiuni cu prilejul celebrării Zilei Naţionale a Republicii Populare Chineze sau al Sărbătorii Primăverii (Anul Nou Chinezesc, în ianuarie - februarie)."


3 - Curs de limba turca - acelasi centru Yunus Emre organizeaza si acest curs. Ei organizeaza chiar mai multe cursuri interesante, aveti de unde alege. Initial, as fi vrut sa incep aceste cursuri la Universitatea Andrei Saguna, fiindca stiu ca au avut si ei astfel de clase in colaborare cu centrul Yunus Emre, dar cum universitatea nu a reusit sa-mi raspunda la telefoanele si mesajele trimise periodic, desi sunt o fosta studenta de-a lor, prefer sa merg pe linie directa catre centrul Yunus. Si intr-o parte si in alta as fi platit, doar ca cei de la Centrul Yunus au tinut legatura si au avut notat undeva astfel incat m-au contactat sa ma anunte de inceperea noilor clase. Asa ca le voi da lor banii mei.


Pe langa acestea astept sa inceapa si cursurile in turism de care v-am anuntat aici si imi doresc pe viitor si limba rusa, germana si spaniola. :)
Plus Constanta Free Tour care creste frumos, plus munca de la 9 la 5. 
Si cine stie ce-mi mai tuna si-mi mai apare pe lista de dorinte!
Voi aveti astfel de dorinte de cursuri noi?

2 comentarii:

  1. A,uite ca nu m-am gandit ca se trage de la dor de scoala(desi voi avea doi scoari din toamna asta) dar vreau sa particip si eu la un seminar de coaching chiar saptamana viitoare.
    M-am tot minunat de tehnica asta cu pictura pe apa,si recunosc nu stiu de ea pana am vazut la tine,la noi nu cred ca exista,n-am auzit.Iti doresc succes,o luna plina cu realizari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, la fel si tie :)

      tehnica picturii pe apa vine din Turcia, noi avem profesoara din Istanbul; stiu ca se mai tine si la Bucuresti, acelasi centrul cultural turc avand un sediu si acolo

      Ștergere