Translate

luni, 1 septembrie 2014

Nu servim negri!

Vi se pare dur titlul? Da, este. 
Fiindca exact asa ne-am simtit si noi ieri la pranz cand am vrut sa luam masa in zona veche a Constantei la restaurantul New Pizzco si am fost refuzati in interior cu carucioare.
Aveam voie in schimb sa stam in prima linie in soare si curent. Si vorbim de un grup de 7 adulti , toti flamanzi. Un cuplu fiind venit din Bulgaria, un altul din Anglia. Carora le oferisem un Free Tour Constanta care sa-i faca sa doreasca sa revina aici si sa povesteasca si altora. Si apoi a venit momentul mesei.
Halal primire!

Nu inteleg nici macar logica: 
- caruciorul acela ar ocupa locul unui scaun
- copilul din carucior ar deranja strict persoanele de la masa la care se afla
- copilul din carucior poate trage / distruge doar ce se afla in raza de actiune a mainilor lui

Cu ce deranjeaza de fapt un carucior? De ce nu sunt buni banii parintilor cu copii in carucior?

Si totusi, copiii peste 2 ani, sa zicem, care nu mai au nevoie de carucior probabil ca sunt acceptati. 
Desi si ei ar sta in fum de tigara fiindca la noi cam peste tot se fumeaza. 
Desi ei pot misuna, pot deranja si alte mese, pot deranja si alte persoane.
Si pe care multi parinti ii cam lasa sa puna stapanire pe spatiile libere intr-un local considerandu-l loc de joaca al copilului. Chiar daca acel copil copil de mult ori ii incurca fix pe angajatii localului.
De ce nu interziceti copiii per total?

Da, este dreptul localurilor de a-si selecta clientela, chiar daca regula aleasa o consider discriminatorie pana la cer. Si atunci sa si-o asume, sa o mentioneze prin afis de la intrare, pe site si pe pagina de facebook.
Imi pare rau fiindca eu recomandam cu incredere tuturor acest restaurant. Nu o voi mai face.
Fiindca marea majoritate a prietenilor mei au copii si fiindca as vrea totusi sa ies cu ei in oras.
Astfel incat de acum voi recomanda alte restaurante la fel de bune din oras care accepta si carucioare in interior.

P.S. - ieri seara le-am scris reprosul meu pe pagina de Facebook a Restaurantului Pizzico. A fost stearsa postarea in aproximativ o ora si acum nu mai am posibilitatea de a lasa comentariu direct. Imi pare rau ca nu am dat un print screen pe moment.

4 comentarii:

  1. Una e titlul, alta e continutul. Nu e bine! Cand ai zis prima oara de carucioare m-am gandit la trolere. Acum ca-mi zici ca vorbeai de copii... Cate carucioare cu cati copii erau? Eu nu tin minte ultima oara cand am vazut un cuplu cu tot cu carucior cu tot cu copil in carucior in restaurant.

    RăspundețiȘtergere
  2. trolere adica bagaje de calatorie? :)
    eram 7 adulti cu 2 carucioare de copii si inca un copil peste 2 ani, deci fara interdictie conform algoritmului lor. si vroiam sa ne asezam intr-un colt al terasei inlocuind doua scaune tocmai ca sa nu incomodam. iar terasa de la pizzico este destul de deschisa / aerisita vara, doar ca ei vroiau sa ne trimita in fata la mesele cu umbrela, unde batea si soarele si vantul. terasa semi-acoperita ne era refuzata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce trist!Si eu imi formasen o parere buna,acum n-o mai am...ce ar fi insemnat sa nu ne primeasca cei de la Cin-cin ca si noi si cealalta famile eram cu copiii dupa noi!Si nah,copiii s-au mai plictisit pana a venit mancarea,s-au mai foit,dar nu eram galagiosi,mai galagiosi erau grupurile de adulti.
    Si cum adica sa nu vii cu caruciorul in restaurant?adica ar trebui sa stam inchisi in casa ca suntem parinti?ce-ar mai fi!Dar deh,sutem in Romania,ca aia din afara se duc linistiti in localuri cu copiii dupa ei sau fac intalniri speciale sa se simta si copiii ok.

    RăspundețiȘtergere
  4. e nedreapta regula si le reprosez faptul ca nu si-o asuma public, afisata frumos de la intrare, si atunci stii si nu mai intri. asa am traversat intreg localul ca sa ne trezim alungati.

    si afara exista localuri prietenoase cu copiii sau care dimpotriva nu le agreaza, dar se mentioneaza acest aspect.

    RăspundețiȘtergere