Translate

joi, 11 septembrie 2014

Sa zambim frumos

Am primit pe mail un comunicat care suna interesant:
"Duminică, 14 septembrie, de la ora 10, constănțenii care vin în față la City Mall cu vechea periuță de dinți vor primi gratuit în schimb una nouă, alături de cupoane de reducere de până la 50% pentru pastă de dinți la alegere din 4 game diferite, la cortul Caravanei ”Rabla pentru Periuța Ta”, parte din campania ”Zâmbește România”, pentru o mai bună sănătate orală.
Dacă vii cu copilul, avem un spațiu special amenajat pentru cei mici acolo, cu jocuri și materiale educaționale haioase."

Dar ce mi-a atras atentia  de fapt a fost fraza asta:
"O să avem și o activitate inedită – 
o să personalizăm periuțele noi de dinți, 
vom grava numele cui dorește pe ea
(funny nicknames = binevenite)"

Asta chiar mi-as dori-o :)


Restul oraselor in care va ajunge caravana le aveti mai jos:


Mai multe detalii puteti gasi pe Zambeste Romania si Facebook Zambeste Romania.
Astept sa-mi ziceti / aratati cum v-ati personalizat voi periutele. Eu sunt pe drumuri week-endul acesta dar pate reusesc sa ajung la una din caravane sa-mi personalizez o periuta.

Update mic: am aflat de pe I Love Constanta "De asemenea, în cadrul ediţiei 2014 a campaniei Zâmbeşte România vă puteţi înscrie şi la o consultaţie dentară gratuită şi, la unele cabinete, la un detartraj gratuit. Lista completă a cabinetelor participante din România o găsiţi aici, iar cea a cabinetelor pentru Constanţa este aici (format .PDF)."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu