Translate

marți, 18 septembrie 2012

Ezerets - Bulgaria

Mica noastra excursie de week-end prelungit a cuprins si satul Ezerets, foarte aproape de Krapets deja enuntat in alt articol.
Tot din seria asta asta mai fac parte si:
Krapets
Revenind, dupa cum se poate vedea si pe harta aceste localitati sunt imediat dupa granita si fac parte din judetul lor Dobrich, sau Dobrudja (ceea ce ne arata cam de unde avem si noi actualul nume Dobrogea; candva a existat un conducator numit Dobrich ;) ).
Harta Dobrich
Intrarea de pe drumul principal spre sat va este indicata si prin indicator rutier sau mai puteti lua ca punct de reper acest graffiti haios.

Drumurile sunt si nu prea, adica sunt drepte si nu au gropi, dar nici asfalt prea mult, pamant si pietris.
Iar gardurile  - foarte multe din piatra.






Ce mai avem?
Caini care te latra dar nu ies din perimetrul curtii pe care o pazesc, copaci plini de rod,
mere multe

rosii cherry

struguri frumosi


pere

smochine

smochina de aproape

interior smochina



 flori multe si frumoase,






 pisici lenese tolanite la soare, sau alte animale nebune :)))




martinitse decolorate de vreme (neaparat sa va fac candva o comparatie intre martisorul de la noi si martisorul de la ei ;D )
martinitse

 si o biserica din piatra similara celei de la Krapets, diferenta fiind ca cea de la Krapets era inchisa si parea functionala fata de cea de aici o ruina, ceea ce nu m-a impiedicat sa ma apropii de ea si sa imping usor usa sa vada daca pot intra :D









 Si sa nu uit de plaja :))) cum as putea? am gasit intr-un loc ca ar fi cam 2 km de la sat pana acolo; eu as fi  mult mai darnica cu metrajul, baietii au aproximat undeva spre 6-7 km distanta de la ultima casa a satului si pana la plaja efectiv.


Plaja in sine e fina, golasa, sau cel putin asa era in septembrie dupa 5 seara cand am ajuns noi.
Mi-a placut scara naturala cu ajutorul careia ajungi pe plaja, ne-am amuzat de cazemata si de umbre, am inaltat un zmeu frumos - "toate panzele sus" a primit un nou sens...si am facut ultima baie in mare pe acest an.
Ah, si chiar inainte de plaja este o padurice de conifere unse poti campa linistit, erau cateva corturi si rulote.
mie-mi aduce a craniu

multe inimi

scara din pamant

cazemata



picioare de pasaroi


padure de pini
Mai multe fotografii puteti gasi in  albumul Facebook care va fi actualizat de cate ori mai ajung in respectia locatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu