Translate

joi, 9 octombrie 2014

Aventura Card cu Wonder Woman

Am zburat!Am pilotat! N-am vomitat! :)))
Dar am fost cat pe ce. Creierasul meu a vrut senzatii tari, adrenalina era si ea up in the air, doar stomacul a decis ca nu si nu.
Si fiindca la infoturul Relaxare si Vitalitate avusesem un mic dejun foarte consistent pe care l-am lasat la delfini, am decis ca de data sa fiu zgarcita la micul dejun. Poata asta m-a facut sa am doar senzatie de stomac dat peste cap si totusi sa nu-i "botez" omului avionul.
Dar in afara de asta a fost super frumos. Extraordinara senzatia de plutire. Nici nu am simtit decolarea si foarte putin aterizarea si aia mai degraba pe motiv de stomac suparat tare. Foarte bun pilotul meu de la Aventura Card (site si Facebook), Loti pe numele lui.
Acesta este un "cal" pe saua caruia sa ma voi mai urca cu siguranta; repetitia e mama invataturii si aici vreau sa "invat". Macar sa reusesc sa facem buclele pana la capat. Imi iau punga dupa mine data viitoare si tot nu ma las.
Albumul intreg il gasiti pe Facebook si mai jos o mica selectie.
La mine a fost un premiu de care v-am povestit aici dar ii gasiti foarte usor urmand harta atasat mai jos.












cam asta era senzatia de dupa
 
asa ajungeti la ei

2 comentarii: