Translate

marți, 14 octombrie 2014

Papergirl Constanta 2014

Va mai vin cu inca o informatie despre un eveniment foarte interesant. 
Se cheama PaperGirl Constanta si este chiar la a doua editie. 

Organizatori sunt I Love Constanta (caruia doar ce i-am raspuns la niste intrebari) si Joie Negru - cel putin din ce stiu eu deocamdata. Care Joie va povesteste si cum a fost la prima editie.
In ce consta ? Oricine poate sa se inscrie cu fotografii, picturi, citisem ceva si de mici texte /poezii printate. Dar pentru asta si pentru orice detalii trebuie sa ii contactati pe organizatori pe site sau pagina Facebook.
Inscrierile se fac pana pe 26 octombrie.
Vernisajul expozitiei va fi pe 3 noiembrie la Ceainaria Carturesti din City Mall.
Iar incheierea este foarte frumoasa si ea: toate lucrarile inscrise se ruleaza frumos si se livreaza de pe bicicleta trecatorilor doritori. Cultura la liber la indemana oricui.

Eu voi veni cu o parte din picturile mele Ebru, fiindca s-au adunat deja destul de multe si as vrea sa daruiesc din ele. Asa ca pe langa cele care se duc catre ceainarie daca mai sunteti doritori de a avea o pictura unicat iesita din cele Doua Maini Stangi ale mele (album integral pe Facebook si articole cu povestile evolutiei mele pe blog) va astept cu drag cu e-mail sau telefon.

Va invit sa treceti pe acolo in periaoda respectiva, sa admirati operele de arta expuse fiindca cei care le vor aduce acolo sunt fotografi amatori, oameni pasionati si orice lauda ii ajuta sa persevereze in ceea ce fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu