Translate

miercuri, 8 octombrie 2014

Colors of Maria - un curcubeu de senzatii

A fost pe cat de frumos speram si mai mult decat atat. Aici v-am spus de eveniment si calendarul turneului.
A fost o impletire de stiluri si culturi. Nu este doar Maria Tanase acolo, este si cultura balcanica in general si nu numai, iar in particular ar fi: spaniola, franceza, bulgara, turca, armeana, iraniana. Muzica populara, culturi diferite imbinate prin accente de jaz.
O sala aproape plina, telefoane care sa sune destul de putine (sa se fi invatat constantenii sa isi inchida telefoanele?) si fara micile sincope la care facea referire Dana Ilie la concertul din Craiova. Deci clar echipa s-a rodat si lucreaza bine impreuna, se simteau conexiunile intre ei.
Mergeti! Oricat de stresati ati fi fost in ziua respectiva acest concert va fi medicament pentru suflet si va sterge oboseala.  
Mai aveti sansa sa ii auziti pe 11 si 12 octombrie la Bucuresti.
Aici aveti Doina inregistrata frumos asa cum merita, telefonul meu nu stiu cat de bine a surprins frumusetea momentului.
Albumul meu foto il gasiti pe Facebook, mai gasiti fotografii si la Joie Negru care a scris si el impresiile de dupa. Si a facut chiar o analiza pas cu pas a evenimentului. Eu sunt mai flower power de data asta, mi-a placut ca un tot si gata :)



















Un comentariu:

  1. Hehe, ma bucur ca a fost perfect spectacolul de data asta. Si la noi la Craiova a fost aproape, dar fiind prima reprezentatie, au mai uitat niste tobe pe drum, s-a mai stricat un microfon, nu se sincronizau luminile, dar, cum ziceam, nimic care sa afecteze grav actul artistic. Per total, e un spectacol la care ma bucur ca am participat! :)

    RăspundețiȘtergere