Translate

luni, 9 martie 2015

Anul premierelor - International Travel Conference Romania

Sunt extrem de incantata de noile planuri pe care le am deja pentru jumatatea anului.
Va ziceam in Februarie ca e timpul sa-mi intind aripile si am ajuns la conferinta SMS Bucuresti de unde am ramas cu niste idei noi pe care sa vad cum le voi transpune in planurile mele de viitor.
Iata ca acum am ocazia de a tine iar un discurs si va fi tot la un eveniment in premiera, asa cum a fost si TEDx Constanta. Eu sper sa le port noroc ambelor evenimente si sa se tina cat mai multi ani de acum incolo.
Acum voi participa la International Travel Conference Romania, aflata la prima editie si a carei organizatoare este Cristina Patrascu
Aceasta conferinta va fi de fapt un eveniment de amploare care se va intinde pe aproximativ 2 saptamani, incepe pe 30 mai si se incheie pe 13 iunie cand voi participa si eu la conferinta in calitate de speaker.
Asa ca sfatul meu este sa urmariti hashtagul #LoveRomania pentru ca acolo veti gasi impresiile a 50 de jurnalisti si bloggeri, romani si straini care vor descoperi si indragi Romania.

Vor fi surprize multe, dezvaluite pe parcurs; din ce pot eu sa va spun pana acum ar fi la speakeri cateva nume: Razvan Marc, Adela Dadu - Transylvania Guide Sibiu, Anda Baciu - APDT Prahova . Dar numarul total de speakeri este de 18, asa ca asteptam sa fim suprinsi.
 
Nu exista taxa de participare si va puteti inscrie ca bloggeri acreditati daca ii trimiteti Cristinei mesaj cu subiectul "Acreditare Blogger". Numarul total de bloggeri acreditati va fi de 14. Iar daca doriti doar participarea la conferinta de pe 13 iunie, unde sunt disponibile aproximativ 100 de locuri ii puteti trimite de asemenea un mesaj Cristinei cu subiectul "Romania".
Punctul final al evenimentului si locul conferintei este Breaza - resortul Lac de Verde. Acolo voi fi si eu luand pulsul intalnirii si transmitand live :)

Update 1: unul din prezentatori va fi Toader Paun 

Update 2: invitat special Alexandru Filipski - Presedinte Federatia de Promovare a Turismului Moldova + CEO & founder Moldova Booking

Un comentariu: