Translate

vineri, 20 martie 2015

Expozitie de pictura "Salonul de Primavara"

La inceputul lunii martie am fost invitata sa particip la deschiderea unei expozitii de pictura la Cercul Militar.
A fost un fel de 2 in 1 pentru mine fiindca imi doream de mult sa vizitez interiorul acestei cladiri.
Am avut placerea sa particip la inaugurarea unei expozitii colective de pictura cu titlul "Salonul de Primavara" cu prezentarea facuta de D-na Dr. Doina Pauleanu.
Si pot spune ca mi-au incatat ochii si sufletul. Multa culoare, tehnici diferite, personalitati diferite. Eu am cochetat si mai cochetez cu tehnica picturii pe apa (Ebru) dar nu as refuza sa incerc si tainele sevaletului :)

 Puteti vedea albumul meu aici. Expozitia ramane deschisa pana pe 1 aprilie, urmand ca apoi sa avem parte de alte expozitii colective (pe care le detaliez mai jos). Pe langa acestea nu uitati ca exista Muzeul de Arta, Muzeul de Arta Populara, si ambele au periodic expozitii temporare, iar pe timpul verii si Muzeul de Sculptura Ion Jalea.






Lista pictorilor expozanti: Alexandrescu Rares, Caraiman Gheorghe, Cojocaru Mihaela, Dobre Nina, Dogaru Magda, Gavril Aurelia, Gosoiu Maria, Grozavu Dormidont, Horobat Radu, Ivanof Chirica, Macarov Alexandrina, Milea Tina, Munteanu Vasile, Paduraru Lavinia, Pop Vasilica, Puscasu Marinela, Russu Maria, Stanescu Ioanita, Topor Ecaterina, Vartolomei Silvia, Vizireanu Nina.

Va las in continuare si lista urmatoarelor evenimente de-a lungul anului, toate fiind deschise vizitei la Cercul Militar Constanta.
02.04 - 29.04 - Pastele 2015
30.04 - 27.05 - Retrospectiva  2015
28.05 - 24.06 - Salonul de Vara
25.06 - 29.07 - Chipuri si nuduri
30.07 - 02.09 - Marine
03.09 - 21.10 - Salonul de Toamna
22.10 - 02.12 - Salonul de grafica
03.12 - 27.01.2016 - Salonul de Iarna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu