Translate

marți, 3 martie 2015

Martisoare fel de fel la Constanta Blogmeet

Am promis ca revin cu articol separat despre cadourile primite la intalnirea fetelor blogger din Constanta. Cum a decurs evenimentul puteti citi aici.
Fotografii gasiti la Radu Nicolescu si Daniel Andrei, fotograf oficial al evenimentului.
Video exista deja teaser postat de cei de la Cinemaster.
Recunosc ca nu ma asteptam sa plec asa de incarcata. Eu venisem sa cunosc fetele, desi stiam ca exista niste sponsori ai evenimentului nu prea stiam ce va insemna asta. Niste fotografii mai bune si mai detaliate ale produselor, chiar daca unele difera, le gasiti la Urban Style.
Se cunoaste ca eu nu ma pricep la din astea, fiindca eu doar le-am pus frumos grupate si le-am tras repede o poza de grup.



Credit foto: Urban Style
Eu sunt un pic atipica din punctul asta de vedere, la capitolul cosmetice. Aici m-am simtit un pic outsider. Fiind baietoasa in copilarie, cu sporturi favorite gen karate si lupte greco-romane nu m-a prins microbul machiajului astfel incat cu greu, si dupa multe incercari dureroase, am reusit sa trec de stadiul bagat peria/pensula de la rimel in ochi :) Aici am la propriu "Doua Maini Stangi", desi, eu fiind stangace ca mana dominanta, la machiaj am mai degraba "doua maini drepte" :)) Stiu, ar trebui sa-i zic mascara si nu rimel, asa cum adidasii sunt pantofi sport :)
Si chiar si in adolescenta m-a ajutat si tenul foarte mult incat sa nu necesite produse suplimentare, iar apoi, combinat cu un pui de lene, prefer sa nu ma machiez numai la gandul ca seara la culcare in loc sa dau repede cu apa si sa ma culc ar trebui sa ma demachiez mai intai. Iar acum la aproape 40 de ani cand pun produse de machiaj pe fata mi-o simt acoperita, imi vine sa ma scarpin, sa dau cu mana pe la ochi, rujul oricat de rezistent ar fi el prezentat nu-mi rezista never ever :)
De aceea, dupa ce m-am bucurat descoperind punguta cu punguta am realizat ca vor fi produse pe care le va bate praful. Sunt unele produse pe care eu nu le-am cumparat nicodata si nici nu stiu sa le folosesc. Daca am nevoie de machiaj prefer sa apelez la persoane care stiu cu ce se mananca aceasta activitate, asa cum si eu iti pot face o lista de recomandari de obiective de vizitat intr-un oras.
Si fiindca tot era prima zi a lunii martie, am preferat sa le daruiesc unor fete care sa se bucure de ele si sa le si foloseasca, asa ca am dat un anunt fulger pe Facebook pe principiul "primul venit primul servit" aranjand produsele pe 3 categorii. Mie imi si place sa daruiesc foarte mult, imi place sa fie surpriza si sa vad cum se bucura persoana de un cadou spontan. E un exercitiu frumos, va recomand sa-l incercati.
Ce am  pastrat eu din nebunia de sacosele si surprize: 
- ojele Flormar si Oriflame, sunt fan oja, desi pe maini nu prea ma dau ca stric repede unghiile cand lucrez proiectele handmade; in schimb, imi place sa ma dau si sa incerc cat mai multe culori la picioare. Albastrul acela cerneala chiar nu il aveam in colectie :)
colectia integrala de culori
- produsele Elmiplant, fiindca sunt fan al acestei marci. Aici chiar m-au nimerit, fiind foarte mult outdoor crema de fata cu factor de protectie imi va fi foarte utila. Iar creme folosesc multe, inclusiv de corp, maini, picioare, etc.

- rimelul Oriflame, chiar ma gandeam sa il schimb pe cel pe care il aveam inceput, desi foarte rar folosit

- masca Gerovital s-a topit instant in directia mama soacra :)

- dulciurile Miss Baker au fost savurate de sora mea

- lotiunea micelara Bioderma, la fel sunt fan Bioderma si fan lotiuni micelare. Am mai avut, chiar daca de la alta firma, dar imi place textura delicata si o prefer in locul unui demachiant.

- produsele cadou Fragonard aduse de Ana Maria Tatucu - Beauty Barometer. Parfumuri nu refuz niciodata si imi place sa le folosesc prin rotatie. Plus ca de aceste produse chiar citisem recent pe blogul Extravita de la Mirela care ii vizitase si in Grasse si apoi si la boutique-ul deschis in Bucuresti.
colectia personala de parfumuri si momentan m-am oprit din a mai cumpara

Pe langa astea au mai fost pliante de la Techir si asa m-am putut familiariza cu gama, cupon de discount de la Inglot, agenda/carnetel Golden Rose, dar e bine ca e pe arc si chiar imi va fi util fiindca e numai bun de pus in geanta, cataloage de produse Avon,  Golden Rose si Fragonard. Am de studiat la Fragonard si de pregatit wishlist pentru urmatorul drum la Bucuresti :)

Dar cadoul la care nu ma asteptam si nu cred ca se astepta nimeni, cadoul care pe mine m-a lovit la marele fix, care ma amuza si ma bucura cel mai mult este venit de la Buzz Store. Si este nici mai mult nici mai putin: o portavoce. Acum pot spune ca ma voi face auzita, fiindca a venit deja cu baterii incluse si am putut-o testa. Dupa ce am trecut de momentul de panica "eu de ce nu am dispozitivul care se conecteaza la portavoce ca sa vorbesc prin el", am realizat ca am nimerit un model upgradat la care vorbesc direct in portavoce, ceea ce ma va ajuta in tururi ca sa-mi ramana o mana libera.
Dar toate aceste montari de baterii si teste ale portavocii au insemnat galagie; ocazie cu care ne cerem scuze oaspetilor cazati si personalului hotelului Vega fiindca 10 domnite cu jucarie noua in brate, cu probe, muzica, rasete amplificate de portavoce imi inchipui ca au deranjat. Noi fiind direct implicate in galagie nu am realizat, fiindca ne distram prea tare.
Aveti in link filmarea de pe plaja unde punem toate portavocile in actiune.
Mie imi va fi foarte utila acesta jucarie la Free Tour Constanta cand voi avea grupuri mai mari. Chiar scriam in articolul din campania Rexona- Idei Puse in Miscare ca mi-as lua/dori un astfel de dispozitiv de amplificare a vocii. Si pe principiul "ai grija ce-ti doresti ca ti se va indeplini" iata ca mi s-au aliniat planetele si acum am portavoce.
Multumesc mult Buzz Store. Ati facut o "albinuta" foarte fericita.
Multumiri tuturor sponsorilor. Ati facut multe fete sa zambeasca!

Un comentariu: