Translate

marți, 24 martie 2015

Va invit duminica la Muzeul de Istorie

Datorita proiectului meu de Free Tour Constanta am sansa sa cunosc niste oameni extraordinari, pasionati si ei pe diverse domenii.
Iata ca dupa turul din 21 martie (povestit mai detaliat de ddumi.ro ) am avut ocazia sa il cunosc pe Radu, doctorand in istorie antica.
Asa ca la invitatia lui, va invit sa ne vedem duminica la Muzeul de Istorie si alaturi de Radu sa aflam multe detalii si povesti pentru fiecare exponat in parte. Radu a promis ca va fi rabdator sa raspunda la orice intrebare si turul va dura atata timp cat vom dori noi :)
Am stabilit ca ora de incepere ora 13. Iar taxele de intrare sunt: 20 de lei adulti si 10 lei copii / elevi.
Plus ca am inteles ca acum  au un stand atractiv de suveniruri (aviz amatorilor).
In functie de interesul manifestat si de feed back, vom mai organiza astfel de evenimente.

sursa foto: Constanta City Walking Guide

4 comentarii: