Translate

vineri, 30 mai 2014

SCF Black Sea Tall Ships Regatta - Constanta 2014 - ziua 3

Daca ziua 1 a inceput furtunos, ziua 2 a fost plina de evenimente foarte frumoase, a treia zi era cumva cu o urma de nostalgie, dar cu un farmec aparte, eram deja "acasa" acolo, incepuse sa-mi placa sa stiu ca-mi voi petrece ziua printre nave. Imi facusem deja si un mic program de urmat: aveam de adunat stampile de la nave pe un poster, ocazie cu care am aflat ca cei de la Nadejda nu puneau stampila fiindca o pierdusera sau le fusese furata de dinainte sa ajunga la noi. Apoi imi mai facusem o listuta mica cu ce magneti imi lipsesc de la copilasii de pe Kaliakra ca sa imi fac colectia de regatta. Asa ca daca am cautat cu atentie am gasit si magnet in grafica de creion cu Bricul Mircea.

In tot acest timp am raspuns cu mare drag tuturor amicilor care ma sunau ca sa stie daca mai este regatta, fiindca era zi de luni si de obicei evenimentele se incheie duminica, ii linisteam ca inca mai sunt si sa vina cat mai repede fiindca este o ocazie unica deocamdata sa viziteze asa ceva. Plus ca aveau la dispozitie transport gratuit prin RATC.
Si mi-au urmat sfatul, ceea ce ma bucura, la un moment dat nu mai stiam in ce directie sa ma impart. As fi vrut sa stau cu toti, sa ii plimb pe toti, sa le arat detaliile care imi placusera si mie.
Au venit si Joie Negru, Florin Sarbu, Adrian Siea de la Constanta City Guide si l-am cunoscut pe Cezar - Imperatorul calatoriilor :) alaturi de noi fiind si Dana Ilie si Stefania de la Vacante in doi. Deci putem spune ca ne-a iesit iar de un blogmeet :)
Concertul din seara de incheiere a fost pe sufletul meu, sunt fan Moolight Breakfast inca de cand au cantat in deschidere la Jamiroquai pe plaja H2O.
Apoi am avut parte de artificii pe care le-am admirat de pe Cuibul Reginei alaturi de alti fotografi care se gandisera la acelasi loc de priveliste panoramica peste eveniment.

Si cand credeam ca s-a incheiat am fost suprinsa cu o iesire pe bricul Mircea la parada costiera. O incheiere cu adevarat apoteotica pentru un eveniment de exceptie! :)

A fost un eveniment frumos, vremea a tinut extraordinar cu vizitatorii desi prognozele erau pesimiste uneori, organizarea a fost impecabila si ii felicit pe cei de la SCF Black Sea Tall Ships Regatta pentru ... nici nu stiu ce sa insir mai exact, pentru ca am fost acolo si le-am vazut implicarea, asa ca o sa-i felicit pentru tot. Iar multumirile mele personale se duc catre Hotel Vega pentru ca mi-a facilitat accesul la acest eveniment in calitate de blogger oficial local.

Mici amintiri amuzante:
- multa lumea zicea "fregata" in loc de "regatta"
- o doamna era foarte hotarata intreband unde sunt totusi fregatele; ea chiar se referea la navele militare :) i s-au aratat unde sunt, i s-a explicat ca aceasta regatta nu este despre ele, dar daca vrea e libera sa le faca o vizita :))
- o fetita la 7-8 ani isi certa foarte suparata tatal :"tati, mi-ai zis ca ma duci sa vad vapoare, nu corabii" 

P.S. - pentru pasionati ca mine, care inca mai am timbrele din copilarie, exista plic, colita si 2 timbre disponibile la oficiile postale. Nu stiu daca in toata tara, cel putin la oficiul meu tanti inca mai are, dar plicul va fi fara stampila speciala de aniversare a Bricului Mircea. Daca va doriti chiar si asa si nu gasiti in zona voastra va pot ajuta la achizitionare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu