Translate

duminică, 11 mai 2014

Vernisaj artisti plastici turci

Pe 6 mai am avut onoarea si placerea de a participa la Muzeul de Arta Constanta la un eveniment foarte frumos la invitatia celor de la centrul cultural turc Yunus Emre - Expozitia Internationala a Uniunii Artistilor Plastici Turci.
Eu sunt destul de atasata de acest centru cultural fiindca aici studiez arta traditionala a picturii pe apa - Ebru pe numele ei - si unde probabil din toamna ma voi inscrie si la alte cursuri. Dar sper din tot sufletul sa se tina in continuare cursul de Ebru, chiar imi doresc sa experimentez tot mai mult aceasta arta. Aici puteti vedea progresul meu din octombrie pana in prezent.

Pe langa interesul pentru arta pictorilor turci, eu am avut si un motiv personal si foarte drag pentru care am tinut neaparat sa fiu prezenta la vernisaj: in deschidere a fost un mic moment artistic sustinut de elevi ai centrului care studiaza vioara si acompaniati la pian de o micuta artista pe nume Mervel Uysal (pe care am admirat-o cum a cantat si mai ales ca si-a continuat micul recital chiar si singura fiind in sala, cand toata lumea strangea de plecare in jurul ei).
Dar eu acum tineam in mod deosebit sa fiu prezenta la primul recital al micutei violoniste Ege Kadir, un alt nume pe care in viitor e posibil sa-l mai auzim si sa-l vedem pe afise de concerte. I-am fost alaturi la primii pasi, apoi la primele cuvinte si ma bucur ca am putut fi prezenta si la primul pas public ca violonista. Felicitari, Ege!

Pentru fotografii cu expozitia de pictura puteti vizita albumul Facebook si o mica selectie mai jos. Va voi lasa doar preferatele mele :)
Si separat aveti si un album cu operele expuse permanent la Muzeul de Arta Constanta. Merita o vizita.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu