Translate

vineri, 16 mai 2014

Trofeul Tomis la Yachting

In pregatirea Regattei de week-endul viitor in acest week-end puteti face o vizita in Mamaia pe lacul Siutghiol pentru a fi martori la Trofeul Tomis.

Aici aveti evenimentul oficial - Trofeul Tomis 


 Si program detaliat pe Ziua de Constanta, evenimentul si Yacht Club Regal Roman nefurnizand aceste informatii:
16.05, ora 14.25, are loc o cursă de antrenament, 
17.05, ora 09.55 - Primul semnal de avertizare, start posibil; 4 curse;
18 mai, ora 09.55 - Primul semnal de avertizare start posibil; 3 curse;
18 mai, ora16.00 - Festivitatea de premiere.  

Eu voi incerca sa ajung in cursul zilei de duminica, inca nu stiu exact cum ma organizez. Voi incerca sa fac timpul cat mai elastic posibil.

Update: Am ajuns duminica. Am inteles ideea de start posibil fiindca deppind de vreme, iar duminica dimineata nu adia nici pic de vant. Si atunci am realizat ca ei in evenimentul oficial nu dadeau niciun punct de reper, lacul Siutghiol e totusi mare. Pe la ora 11-12 cand am ajuns eu am prins cateva ambarcatiuni traversand lenes lacul trase de o barca pneumatica cu motor si indreptandu-se spre capatul Mamaiei. Exista in eveniment o adresa de mail unde puteau fi contactati, dar totusi diferenta fata de couminicarea facuta de cei de la Regatta este uriasa. Ei au devenit activi pe evenimentul lor de pe Facebook abia dupa incheierea actiunii cand au postat doar clasamente, fotografii si articole de presa. Ca probabil doar ei au stiut unde sa fie prezenti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu