Translate

marți, 28 ianuarie 2014

Bucuresti - La Placinte

Citisem de la prietenii mei din grupul de travel despre acest restaurant iar pozele faceau o pofta de mancare irezistibila. Asa ca i-am calcat pragul si nu am regretat nicio clipa.
Este decorat cu motive traditionale, dar fara sa arate incarcat sau kitchos, ospatarii sunt si ei imbracati in ton cu stilul restaurantului . Ideea , meniul sunt venite din Republcia Moldova. Au un meniu stufos, acopera orice gusturi. Iar de gust nu mai spun, extraordinare toate produsele incercate. Auzisem de recomandarea de a incerca de la ciorbe - soleanka, apoi neaparat la placinte. Cat mai multe, aveti pe alese. Si credeti-ma, a fost grea alegerea. Tin minte ca am luat placinta domneasca, e recomandarea casei si a  celor care au mai fost, plus noi am incercat si  placinta cu dovleac.
 Aaa, si sa nu uit de compot, care a fost si el foarte bun, luat pe post de bautura la masa.
 Iar de la invartite am luat cu visine si o prajitura cu branza, care e de fapt americanul cheese cake. 
Au si o selectie de vinuri moldovenesti care am inteles ca sunt foarte bune. Le voi da o sansa cat de curand.
Si cateva fotografii ...de pofta, asa :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu