Translate

joi, 9 ianuarie 2014

Concert de Craciun. Nu doar colinde.

Pe 20 decembrie am fost la un concert de craciun la Teatrul Oleg Danovski de care eu aflasem de pe Gazeta de Constanta.
 Si mi-a placut mult (trecand peste faptul ca au stat incuiate cu cheia initial, iar lipsa de personal suficient face ca doamna de la casierie sa fie si machioza si peruchiera). 
Am avut parte de colinde traditionale in foyer ca parte introductiva si apoi concertul propriu zis in sala mare a teatrului.
Mi-a placut fiindca nu au fost eternele melodii si colinde clasice, desi frumoase nimic de zis, dar pe care le auzim in fiecare iarna. Au fost 3 interpretari ale melodiei Ave Maria si multe bucati de opere cu tema de iarna, nu neaparat de craciun. Au fost compozitori pe care ii auzim mai rar pe scana constanteana iar dirijor a fost Radu Siorei.
Am apreciat de asemenea ca nu au sunat telefoane mobile in timpul concertului si numarul mare de copii adusi la concert.

Si abia astept sa vad ce va fi la concertul de An nou de vineri 10 ianuarie. Ar fi cazul sa si sun pentru o programare, asta daca mi-am invatat lectia de data trecuta. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu