Translate

vineri, 17 ianuarie 2014

Sa ne armonizam prin Aikido

Anul 2014 cred ca va fi anul unor noi lectii, in diverse domenii. Chiar ma gandeam recent ca mi-e dor de scoala, mi-e dor sa invat ceva, sa dau teste, examene (tocilara, stiu :P ).
Si am inceput cu un curs de pictura pe apa, de care tot scriu periodic progrese pe Doua Maini Stangi. Ma bate gandul sa incep niste cursuri de limbi straine, am cateva in bucket list si cu sanse mari de a se concretiza cele de limba turca si chineza. Si cred ca tocmai ce apar sanse si pentru japoneza ;) Dar voi reveni cand se va concretiza ceva.
Decamdata m-am inscris la un curs de aikido. Eu am mai facut cateva luni de arte martiale (fudokan, daca nu ma insel) in adolescenta si chiar imi placea, doar ca mama a decis sa ma retraga pe motiv ca nu e sport de fete. Poate avea si ea dreptate partial, eram foarte baietoasa si bataioasa pe atunci si poate ca e mai bine ca nu mi s-au dat si cunostinte in domeniu :)
Oricum inca imi place sa-mi consum energia, inca am enorm de multa, ador sportul de la cardio, kick box, kangoo, pilates, yoga.
Asa ca aceasta invitatie a venit cum nu se putea mai bine. Si mai are un avantaj: ca aici pot merge impreuna cu sotul meu, fiindca in rest suntem activi separat (eu cu aerobicul meu, el cu fotbalul sau tenisul lui). Mai jucam badminton  si ar mai fi si alergatul, pe care sotul il agreaza ceva mai mult decat mine. La mine nu e alergarea in sine, fiindca aia am vazut ca o pot face (desi sunt : uu floricele, uu ce poza misto ar iesi acum) cat trezitul de dimineata (a se vedea: City Park Run, Ora de sport, Si-am alergat iar). Si daca mai merg si cu vreo prietena imediat ma dau la barfa, sigur am ceva extrem de important de transmis fix atunci :))
Inscrierile sunt inca deschise la aikido. Aveti aici informatiile:
- fisa de inscriere . Sau le puteti scrie pe aikidoconstanta@gmail.com in care sa mentionati: nume, varsta, ocupatie, telefon si mai ales motivatia care va face sa doriti sa ajungeti la aceste cursuri. Ele sunt gratuite, dar isi doresc sa le vina la cursuri oameni doritori de a urma toate cele 10 sedinte oferite, nu sa renunte dupa o vizita sau doua.

Citez din descrierea lor:

Ce este Aikido?
=========
* Aşa cum reiese din traducere sa − Calea Armoniei, Aikido este o metodă prin care practicantul dobândeşte o mai bună capacitate de a se armoniza (înţelege) cu sine şi cu ceilalţi.
* Aikido este o cale excelentă de a ne antrena pentru a face faţă cu calm şi relaxare, tuturor situaţiilor solicitante, stresante.
* Scopul practicării Aikido nu este de a învăţa să te lupţi cu ceilalţi, ci de a învăţa să transformi orice situaţie conflictuală (fie ea interioară sau exterioară) într-una de colaborare, armonizându-te cu tine însuţi, cu ceilalţi şi cu natura înconjurătoare.

Beneficii:
========
 * creşterea încrederii în sine
* echilibru fizic şi emotional
* corp suplu şi relaxat
* minte calmă
* tărie de caracter
* autocunoaştere şi autodisciplină
* gestionarea paşnică şi eficientă a conflictelor fizice, verbale şi emoţionale

Detalii:
========
* 10 şedinţe GRATUITE
* începând de luni − 20 ianuarie 2014, orele 19:00 − 20:30
* 2 şedinţe pe săptămână − luni și joi, orele 19:00 − 20.30
* locaţie ultracentrală − în incinta Club SNC, b-dul Tomis nr. 96, zona Poşta Mare

p.s - nu va trebuie kimono, un pantalon si un tricou lejer, sosete sau picioare goale.   
V-am facut curiosi? sa va tin la curent cu impresii? 
Ce este Aikido?
  • Aşa cum reiese din traducerea sa − Calea Armoniei, Aikido este o metodă prin care practicantul dobândeşte o mai bună capacitate de a se armoniza (înţelege) cu sine şi cu ceilalţi.
  • Aikido este o cale excelentă de a ne antrena pentru a face faţă cu calm şi relaxare, tuturor situaţiilor solicitante, stresante.
  • Scopul practicării Aikido nu este de a învăţa să te lupţi cu ceilalţi, ci de a învăţa să transformi orice situaţie conflictuală (fie ea interioară sau exterioară) într-una de colaborare, armonizându-te cu tine însuţi, cu ceilalţi şi cu natura înconjurătoare.

Cui se adresează?
  • tinerilor şi adulţilor, fără limită maximă de vârstă, atât bărbaţilor, cât şi femeilor
  • celor ce lucrează în domenii solicitante (stresante) − manageri, vânzări, relaţii cu publicul, învăţământ etc.
  • în general, tuturor celor care doresc să-şi cunoască resursele interioare infinite, pentru a le folosi în beneficiul lor şi al celorlalţi

Beneficii generale:
  • creşterea încrederii în sine
  • echilibru fizic şi emotional
  • corp suplu şi relaxat
  • minte calmă
  • tărie de caracter
  • autocunoaştere şi autodisciplină
  • gestionarea paşnică şi eficientă a conflictelor fizice, verbale şi emoţionale
- See more at: http://www.aikidoconstanta.ro/aikido-pentru-tineri-si-adulti.html#sthash.CKjYNx2h.dpuf
Ce este Aikido?
  • Aşa cum reiese din traducerea sa − Calea Armoniei, Aikido este o metodă prin care practicantul dobândeşte o mai bună capacitate de a se armoniza (înţelege) cu sine şi cu ceilalţi.
  • Aikido este o cale excelentă de a ne antrena pentru a face faţă cu calm şi relaxare, tuturor situaţiilor solicitante, stresante.
  • Scopul practicării Aikido nu este de a învăţa să te lupţi cu ceilalţi, ci de a învăţa să transformi orice situaţie conflictuală (fie ea interioară sau exterioară) într-una de colaborare, armonizându-te cu tine însuţi, cu ceilalţi şi cu natura înconjurătoare.

Cui se adresează?
  • tinerilor şi adulţilor, fără limită maximă de vârstă, atât bărbaţilor, cât şi femeilor
  • celor ce lucrează în domenii solicitante (stresante) − manageri, vânzări, relaţii cu publicul, învăţământ etc.
  • în general, tuturor celor care doresc să-şi cunoască resursele interioare infinite, pentru a le folosi în beneficiul lor şi al celorlalţi

Beneficii generale:
  • creşterea încrederii în sine
  • echilibru fizic şi emotional
  • corp suplu şi relaxat
  • minte calmă
  • tărie de caracter
  • autocunoaştere şi autodisciplină
  • gestionarea paşnică şi eficientă a conflictelor fizice, verbale şi emoţionale
- See more at: http://www.aikidoconstanta.ro/aikido-pentru-tineri-si-adulti.html#sthash.CKjYNx2h.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu