Translate

joi, 30 ianuarie 2014

Iarna copiilor mari - #lazapada cu noi

Nu toti oamenii mari se uita la televizor si nu toti oamenii mari sunt tristi ca a venit iarna, ca a nins. DEsi folosim transportul in comun si trebuie sa ajungem si noi la munci ca toti ceilalti. E frig, ingheata mainile, ingheata nasul (unora ne mai da si sangele pe nas de la frig si tot nu-i tragedie). Pentru toate acestea exista haine adecvate si o bautura de sezon pe alese (tuica, vin fiert, ceai, ciocolata calda).
In rest nu mai trebuie decat ingredientul minune  - buna dispozitie, dorinta de a vedea frumosul din jurul nostru. Albul e frumos, albul e optimist, da o fata noua orasului. Si ne aduce aminte de copilarie, de bulgari, de oameni de zapada, de derdelus, de obraji rosii.
Si nu sunt singura care vede lucrurile asa. In timp ce peste tot vuia de stirea codurilor rosii, portocalii si galbene Florin de la drumliber.ro a propus sa ne aducem aminte de copilarie si sa iesim fiecare in parcul din apropiere si sa facem un om de zapada.
Intamplarea facea sa fiu sinistrata la Bucuresti la intoarcerea de la Avrig asa ca am raspuns prezent apelului de intalnire din Parcul Tineretului.
Au raspuns prezent: Anca de la Funtur, Geta si Marius de la Hoinari Romani, Florin de la drumliber, George  de la GhidTurciaGrecia, Andreea de la Micadu. Si iata ca avem si filmulet :)


Eu tocmai ce mai facusem unul cu o zi inainte si la Paltinis pe care l-am accesorizat cu ruj in lipsa de alte ingrediente.


Pe scurt la noi a fost cu brainstorming de alegerea a locatiei, sa fie undeva la vedere si bine luminat. Apoi am inceput efectiv adunarea zapezii si ne-am dat seama ca nu prea sta adunata asa ca doar am tasat bine la "piramida". La un moment dat eu vedeam piramida ca pe o trena de rochie de mireasa. Cand a ajuns la inaltimea noastra am decis sa incercam sa-i dam o forma. Am avut morcovi din belsug, i-am dat nasturi din rosii cherry, a avut palariuta, papion si tricolor. Un adevarat domn :))

eu i-am imprumutat caciula mea
si o semnatura efemera :)

Asa se vedea la un moment dat de jos.

Si omul nostru sa stiti ca a fost cu 2 fete, cea ce imi aduce aminte de turul ghidat din Florenta cand ghidul ne-a facut atenti ca marea majoritate a sculpturilor au o figura si in spate, de cele mai multe ori fiind chiar autoportret :) La noi a avut grija Marius.



Pentru mai multe poze puteti intra pe albumul foto al Ancai - Funtur si la hoinariromani.

Dar nu am fost singurii entuziasmati de idee:

Andreea Balbarau (aradeanca.com) a facut si ea micul om de zapada de balcon :)

la Brasov Andreea David (colaboratoare drumliber.ro) a venit cu o oama de zapada bine accesorizata.

La Iasi au venit cu un igloo, super idee (Luminita Pistol, editor drumliber.ro).

La Craiova omul lor a avut inspiratie extraterestra. La fel o idee de apreciat (Dana Ilie si Daniel Botea). Pe Dana o mai gasiti si pe danasboots si Monumente Oltenia si o puteti contacta pentru tururi in Craiova , similare cu ceea ce fac eu la Constanta Free Tour.



2 comentarii:

  1. O saptamana mai tarziu, vad si eu articolul asta! M-am distrat #lazapada, sper sa desenam impreuna un om de zapada si #laplaja la vara! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e o idee care merita tinuta minte si pusa in plaicare candva :)

      Ștergere