Translate

miercuri, 22 ianuarie 2014

Omnigeo - alta "gratuitate"

Am tot vazut in ultimul timp cautari despre "voucherul omnigeo" si chiar ma gandeam daca e o noua promisiune de gratuitati. 
Despre prima promisiune - PDTIE - euroest, sau cum s-o mai numi am scris deja din august si lunar au tot venit valuri, valuri de mailuri fiindca a tot intrat lumea si mi-a confirmat. In schimb nu a revenit nimeni din cei care ziceau ca totusi au fost cazati in baza acelor vouchere ca sa ne confirme daca e teapa, e pe bune, merita, nu merita.
Acum am aflat de Omnigeo, fiindca am primit si eu mail. Foarte frumos, foarte oficial arata. Au si site, colorat si el si plin de rubrici. Nu va dau link, nu-mi inspira incredere. Ei promit acest voucher in baza completarii unui chestionar despre industria turismului.
Si acum sa cautam nod in papura:
- exprimarea este foarte corecta gramatical, doar ca incurca pronumele, cand e la persoana a II-a singular, deci se vrea personal, cand folosesc pronumele de politete. Confuz!
- mailul este trimis de Iulian Cazacu, semnatura este Caterina Duminica
- tot din mail afla ca le cam arde buza sa adune repede un numar de sondaje si aceleasi sincope in exprimare

- iar pe site vad o actualizare, deci sunt calzi oamenii si nu prea cred ca le mai iese (daca in 22 de zile le-au iesit  14 000  de respondenti cat mai pot aduna in restul de 9 zile?)

- te anunta din mail, cu litere mici si la final de tot e adevarat dar cel putin exista, faptul ca vor fi niste taxe de livrare a voucherului si plata meselor
 
- la date de contact avem doar o casuta postala, dar fata de cel de dinainte este totusi in Romania. Fara numere de telefon, doar un formular de contact standard in lateral. Apoi la final de regulament aflam ca firmele sunt totusi de afara (vedeti la final de articol). Deci aceste date de contact sunt putin cam degeaba fiindca orice corespondenta se tine cu firma din Polonia.

- la detaliile despre voucher ei promit din start cele 7 nopti, si in rest se repeta provestea anterioara - plata meselor si a 58 de lei pentru livrare. Plus niste exprimari cretine rau !
- se lauda cu alte proiecte, dar nu te lasa sa le vezi fara creare de cont; as fi apreciat ceva transparenta daca erau pe bune
- si am riscat si am dat la chestionar; nu cere cont, nu cere vreun cod unic ca articolul anterior cu PDTIE; dar tot e amuzant la unele intrebari
- pagina 2 de intrebari e atat de generalista incat ma intreb ce statistica le va iesi lor din asta; asta crezandu-i ca pe bune fac ceva cu aceste statistici; mai sunt inca vreo 2 pagini la fel de fara noima si in continuare la care am renuntat sa mai completez
- regulamentul este la indemana si mi-a atras atentia pct. 5 Paragraf 2 prin referirea la programul Eurorest. Cine a fost? cine stie de ei?
- exista un link catre tarife hoteluri care duce direct la pensiunile din Romania inscrise in acest catalog. Sunt vreo 6 de toate cu text in italiana (de ce oare??) si cu pret pe persoana si pe zi. Inmultind cu 2 ajungi la un tarif de la 130 de lei in sus. Adica e cam acelasi lucru cu pretul camerei daca ai merge individual. Si fara sa mai platesti o hartie de 58 de lei.
- iar la final aflam ca organizator este o firma din SUA iar corespondenta se tine in Polonia

In concluzie, eu cred ca e aceeasi teapa PDTIE doar ca acum au mai "spalat-o", cizelat-o si i-au dat o pagina de net cu aspect mai profi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu